Sprzedawca potwierdza zamówienie poprzez przesłanie faktury proforma na wskazany adres mailowy, podając termin realizacji oraz szczegółowe warunki płatności. Faktura proforma nie jest dokumentem wiążącym, stanowi jedynie wartość informacyjną. Umowa sprzedaży zostaje zawarta dopiero po dokonaniu przez Nabywcę płatności na konto wskazane w proformie. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia lub w proformie należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą przy pomocy poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu wyjaśnienia.
W przypadku zamówień na kwotę przekraczającą 2100zł istnieje możliwość wyboru formy płatności z opcją transport 0zł. Szczegóły w otrzymanej proformie oraz na stronie KOSZT DOSTAWY dostępnej z poziomu menu>>pomoc.
Płatności dokonywane są przelewem na konto bankowe. Po zaksięgowaniu wpłaty/przedpłaty na koncie Sprzedawca realizuje zamówienie w terminie nie dłuższym niż podany w proformie. W przypadku zamówień realizowanych w systemie przedpłata/wpłata i pozostała kwota przed wysyłką mebli, Sprzedawca poinformuje Nabywcę drogą elektroniczną o gotowości do wysyłki prosząc o uregulowanie pozostałej kwoty zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty pozostałej kwoty zamówienia, towar zostaje wysłany w terminie uzgodnionym z Nabywcą. O ile Nabywca nie zaznaczy inaczej, towar wysyłany jest na adres podany w zamówieniu. W przypadku kiedy dostawa ma zostać dokonana pod inny adres Nabywca jest zobowiązany poinformować o tym Sprzedawcę najpóźniej na tydzień przed upływem terminu dostawy.
W dniu wysyłki Sprzedawca podaje Odbiorcy nr listu przewozowego na podstawie którego można śledzić przesyłkę na stronie internetowej przewoźnika pod adresem internetowym podanym w przesłanym potwierdzeniu przez Sprzedawcę.